Olen hiukan katellut muiden kirjoituksia. Ihan vähän vain. Täältä voisi löytyä aika mielenkiintoisiakin ihmisiä. Ja omanlaisiaankin. Pitäisi vain osata löytää heidät.. ;)
Ei kuulu mitään ihmeempiä. Tuo mies vetää mua taas enemmän puoleensa kuin viime päivinä. En tiedä mitä siitä tulee. En oikein usko että suhteella ois tulevaisuutta. Mutta silti jokin meitä vetää yhteen. Täytynee vain tyytyä ihmettelemään ja katsoa mitä tapahtuu. Onhan se ihan mukava. Kivannäkönen. Hellä. Ja hyvä sängyssä.. *iskee silmää* Jotenkin vain en oikein usko siihen että se tyytyisi vain minuun. En jaksa uskoa sellasta. En ole mitenkään erityinen. Nooh. Kuten sanoin. Täytyy katsoa mitä tapahtuu.
Kommentit